Szóval eltelt kb. fél év és lassan túlestünk a motor alumínium részeinek megmunkálásán. Jöhetett a blokk összeépítése, és próbajáratása!
Először a csapágyak majd a váltó tengelyek és végül a főtengely kerültek a helyükre.
A tömítést ragasztóval megkenve került összeillesztésre a két blokkfél.
Az elemek illesztése és hézagolása aprólékos feladat és kellő türelmet kíván. Ezután felkerül a kulpung és a primer hajtás, majd a dugattyú a henger és a hengerfej.. kezd motor formája lenni az egésznek.
A gyújtás és a karburátor felszerelése után már elméletileg indítható is a berendezés...
No de persze csak elméletileg...
Minket nagyon megtréfált a gyújtás: összeszereltük tökéletesen működött. Olyan szikra volt, mint a villámcsapás... féktisztítóval még fel is bőgött a motor... majd nem indult.
Végül abban maradtunk, hogy biztosan egy forgács került a megszakítóhoz, mert szétszedtük nem láttunk semmit összeraktuk és utána rögtön beindult. Ez ilyen.
És természetesen álljon itt az indítási videó, a hősök tiszteletére :D